Grupa Veverițele PJ

  • MOTTO GRUPĂ:

    „Atunci când încercăm să ne instruim copiii despre totul din viață, ei ne învață ce este viața.” (Angela Schwindt)

    ACTIVITĂŢILE GRUPEI:

    Grupa ”Veverițele” este formată din 30 de copii cuminți și voioși care sunt dornici să descopere tainele lumii în care se află. Activitățile desfășurate sunt integrate, potrivite nivelului de vârstă, conform curriculumului pentru educație timpurie, în cadrul cărora sunt alese cele mai eficiente metode (clasice și interactive) și mijloace didactice bogate pentru a răspunde cerințelor educaționale ale copiilor. Jocul este cel mai utilizat la această vârstă, care, prin diversitatea lui, captivează copilul și, în același timp, îl dezvoltă pe nenumărate planuri: cognitiv, socio-afectiv, psiho-motric etc. De asemena, preșcolarii au posibilitatea de a desfășura activități la alegere (ALA), bazate pe o temă prestabilită prin intermediul centrelor special amenajate în sala de grupă: Joc de rol, Casa păpușii, Știință, Artă, Construcții și Bibliotecă.

    În incinta grădiniței se desfășoară periodic activități extracurriculare la care participăm cu mult entuziasm și bucurie de fiecare dată. Avem posibilitatea de a desfășura activități în aer liber, deoarece dotările grădiniței ne permit acest lucru.

    Considerăm că suntem o grupă omogenă, care beneficiază de o calitate superioară a procesului instructiv-educativ, fapt susținut de progresele realizate de copii. Toate acestea sunt susținute, bineînțeles, de grădinița noastră.

    • Vârsta grupei:
      4-5 ani
    • Mărimea grupei:
      30 de copii
  • Educatoarele grupei

    • Coldea Valentina
      Profesor învățământ preșcolar (concediu de maternitate)

      Coldea Valentina

      Profesor învățământ preșcolar (concediu de maternitate)

      FUNCȚIA:  Profesor învățământ preșcolar
      GRAD DIDACTIC: II

      STUDII:

      • Colegiul Naţional Pedagogic „Gheorghe Lazăr”, Cluj-Napoca
      • Universitatea Babeș-Bolyai, Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, Specializarea Pedagogia Învățământului Primar și Preșcolar

      Întotdeauna am visat să fiu un model pentru ceilalți, o simplă ființă umană care să îndrume, să modeleze inimi, să dăruiască cunoaştere şi să clădească împreună cu cei mici un viitor mai bun şi mai prosper. Dacă întrebăm copiii cum ar vrea să fie educatoarea lor, ei ne vor răspunde, desigur, “frumoasă şi bună”. Chiar dacă nu seamănă cu “Zâna din povești”, ea îi poate fermeca printr-un zâmbet sau printr-o privire încărcată de dragoste, prin voce blândă, calităţi deosebite şi copiii o vor considera cea mai bună şi mai frumoasă educatoare din lume.

      De când am intrat în Sistemul de învăţământ, am participat la multe cursuri de formare profesională și nu numai, pentru a putea răspunde cât mai bine provocărilor ce apar zilnic în activitatea noastră.

      MOTTO:
      Nu există artă mai frumoasă decât arta educaţiei, pictorul şi sculptorul fac doar figuri fără viaţă, dar educatorul creează un chip viu, uitându-se la el, se bucură şi oamenii, se bucură şi Dumnezeu.” (Ioan Gura de Aur)

    • Trif Alexandra
      Educatoare

      Trif Alexandra

      Educatoare

      FUNCŢIA: Profesor învățământ preșcolar

      GRAD DIDACTIC: II

      STUDII:

      • Liceul Pedagogic „Horea, Cloșca și Crișan” Abrud
      • Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, Facultatea de drept și Științe Sociale, Pedagogia Învățământului Primar și Preșcolar, Științe ale Educației
      • Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, Facultatea de drept și Științe Sociale, Management Educațional, Științe ale Educației

      Grădinița este locul în care eu, ca și educatoare, am șansa să retrăiesc alături de minunații preșcolari, nenumărate clipe în lumea de basm a copilăriei. Fiecare copil este un univers unic, de aceea este necesar să fie îndrumat, ajutat, încurajat, apreciat, valorizat, să îi fie descoperite talentele și înclinațiile, prin joc și voie bună, veselie și armonie! Educatoarea este “regizorul”, “scenograful” și “actorul” piesei în care copiii joacă rolul principal și niciodată, piesa nu va avea succes fără o regie și o scenografie bună. Meseria de educatoare poate fi considerată o artă. A fi artist cu spectacole de 5 ore în fiecare zi, este un privilegiu, o bucurie!

      Cred cu tărie în faptul că solidele cunoștințe pedagogice pe care le posed, combinate cu experiența pe care am acumulat-o pe parcursul a celor 5 ani vechime în domeniu, precum și abilitătile de time management, de organizare, aptitudinile de lucru în echipă, competențele în comunicare, relaționare, disponibilitatea, perseverența, conștiinciozitatea profesională, flexibilitatea, adaptabilitatea la nou, și mai ales creativitatea- fac posibil un act educativ calitativ.

      Pentru a ține pasul cu societatea care este într-o continuă schimbare, aleg să particip constant la cursuri de formare și alte diverse forme de perfecționare profesională.

      Motto: “Educația este al doilea soare pentru cei care o au”-Heraclit din Efes

       

    • Hirișcău Lavinia
      Educatoare

      Hirișcău Lavinia

      Educatoare

      FUNCŢIA: Profesor pentru Învățământ Preșcolar

      GRAD DIDACTIC: II

      STUDII:

      • Colegiul Naţional Pedagogic „Gheorghe Lazăr” Cluj-Napoca
      • Universitatea Ecologică din București, Facultatea, Specializarea