Grupa Ursuleții

  • MOTTO:

    „Știi tu ce înseamnă să fii copil? Înseamnă să crezi în dragoste, să crezi în frumusețe… Înseamnă să fii atât de mic încât spiridușii să ajungă să-ți șoptească la ureche, înseamnă să  transformi bostanii în calești și șoriceii în telegari, josnicia în noblețe și nimicul în orice…” (Francis Thompson)

    ACTIVITĂŢILE GRUPEI:

    Dragi copii,

    Deschidem împreună cartea magică a poveștilor și ne oprim la pagina „ursuleților”….

    A fost odată ca niciodată, a fost… un loc tare mult îndrăgit de către copii, un loc magic, lipsit de griji. Acest loc se numește grădiniță. La grădiniță, există mulți copilași dornici de a învăța și de a explora lumea prin joc și distracție. Grupa „Ursuleților” este încântătoare, cu multe jucării, cărți cu povești și mascote care mai de care mai frumoase. În această grupă sunt douăzeci și opt de „ursuleți” prietenoși, veseli care se joacă și participă la activități alături de cele două educatoare Borșan Ramona și Crișan Gabriela. Pătrund în lumea poveștilor, departe de orice griji, unde zâmbetul și fericirea copiilor li se citește pe chip. Pe lângă acestea, mobilierul grupei este, deasemenea, colorat și atractiv. Există numeroase spații în care sunt așezate obiectele copiilor. Cu aceste obiecte, copiii pictează, desenează, se joacă și realizează multe alte lucruri interesante. – Îți dorești și tu să faci parte din acestă lume a copilăriei?

    • Vârsta grupei:
      3-4 ani
    • Mărimea grupei:
      28 copii
  • Educatoarele și îngrijitoarea grupei

    • Crișan Gabriela

      Crișan Gabriela

      FUNCȚIA:  Educatoare

      GRAD DIDACTIC: Definitivat

      STUDII:

      • Colegiul Național Pedagogic „Gheorghe Lazăr”, Cluj-Napoca
      • Universitatea „Babeş-Bolyai” din Cluj-Napoca (UBB), Facultatea de Psihologie Și Științe ale Educației, Specializarea Psihologie;

      Să lucrezi cu cei mici este, în egală măsură, o provocare de care ai parte zi de zi, o sursă de energie, cât și o responsabilitate uriașă, pe care trebuie să ți-o asumi cu multă siguranță.

      Motto: „Copilăria este lumea miracolului şi a magiei: este ca şi cum creaţia ar răsări trandafirie din noapte, totul fiind proaspăt şi uimitor…”

       

    • Borșan Ramona
      Educatoare

      Borșan Ramona

      Educatoare

      FUNCȚIA: Educatoare

      GRAD DIDACTIC: I

      STUDII:

      • Colegiul Pedagogic “Gheorghe Lazăr”, Specializarea Învățătoare-Educatoare
      • Universitatea Babeș-Bolyai Cluj-Napoca, Facultatea de Sociologie și Asistență Socială, Specializarea Asistență Socială

      Parcursul meu profesional m-a ajutat să evoluez, în calitate de cadru didactic, să dobândesc competențele științifice, psihopedagogice, manageriale, respectiv psihosociale, care să faciliteze obținerea de plus valoare în activitatea didactică.

      Sunt membră a colectivului didactic al Grădiniței Bambi din septembrie 2010, perioadă în care am obținut gradul didactic II și am fost implicată în activitățile educative din unitate, promovând o imagine pozitivă în rândul părinților și în comunitate. În continuare, în vederea desăvârșirii profesionale, sunt înscrisă la gradul didactic I. În prezent sunt coordonator al Comisiei pentru Proiecte și Programe Educative Școlare și Extrașcolare, responsabilă Cerc Pedagogic, membră în Consiliul de Administrație al unității, coordonator pe unitate al proiectului județean Curcubeul Schimbării.

      GRĂDINIȚA reprezintă un mediu cald, protector, stimulativ, un mediu pe care îl putem asemui unei cărți cu povești, în care muzica, literatura, artele plastice, natura, mișcarea, socialul, emoțiile, culorile sunt într-o permanentă interacțiune, într-un permanent dialog cu COPILUL, care pătrunde într-o lume adaptată nevoilor, dorințelor, vârstei copilăriei.

      MOTTO:
      Copiii învață din felul în care trăiesc:
      Dacă copiii sunt crescuți cu critici, ei învață să condamne.
      Dacă copiii trăiesc în teamă, ei învață să fie temători.
      Dacă copiii trăiesc în gelozie, ei învață ce este invidia.
      Dacă copiii trăiesc în apreciere, ei învață să aprecieze.
      Dacă copiii trăiesc în recunoaștere, ei învață să aibă un țel.
      Dacă copiii trăiesc în prietenie, ei învață că lumea este un loc frumos în care poți trăi.