Cadre didactice

    • Goia Brîndușa Delia
      Director

      Goia Brîndușa Delia

      Director

      FUNCŢIA: Director

      GRAD DIDACTIC: I

      VECHIME: 18 ani

      STUDII:

      • Colegiul Pedagogic ”Gheorghe Lazăr” Cluj-Napoca, Specializarea: Învățătoare-Educatoare
      • Universitatea ”Babeș Bolyai” Cluj-Napoca, Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, Secția Pedagogie-Limba și Literatura Română (licență)
      • Universitatea ”Babeș-Bolyai” Cluj-Napoca, Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor, Specializarea Contabilitate și Informatică de Gestiune (licență)
      • Universitatea ”Lucian Blaga” Sibiu, Facultatea de Științe Socio-Umane, Specializarea Management educațional (master)
      • Universitatea ”Babeș-Bolyai” Cluj-Napoca, Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, Managementul emoțiilor și comportamentului la copii (curs postuniversitar de perfecționare)

      CV Goia Brîndușa

      Consider că preșcolaritatea reprezintă cea mai importantă perioadă din viaţa unui individ prin consecinţele durabile pe care le are asupra dezvoltării ulterioare a acestuia, deoarece fiecare copil este unic iar unicitatea lui reprezintă punctul de plecare în toate deciziile luate în privinţa lui, cu scopul primordial de a-l ajuta să se dezvolte deplin.

      Tot ceea ce ştim, credem şi gândim despre copil se reflectă în tot ceea ce facem pentru el. Cu cât ne vom apropia mai mult de el şi îl vom înţelege mai bine, cu atât vom învăţa mai multe despre ceea ce ar trebui să facem pentru a-l ajuta să crească şi să se dezvolte la nivelul întregului potential de care dispune.

      Mi-am petrecut 11 din cei 17 ani de experienţă alături de preșcolari. Timp de 4 ani am lucrat ca educatoare la Grădinița specială din Cluj-Napoca educând copii cu nevoi speciale. Următorii ani mi i-am petrecut ca educatoare la Grădinița cu P.P. ”Trenulețul veseliei” din Cluj-Napoca, iar din septembrie 2014 sunt managerul Grădiniței cu P.P. Bambi. Pentru că am fost și sunt preocupată de propria formare și dezvoltare profesională am urmat numeroase cursuri și programe de formare, dobândind de-a lungul timpului diverse specializări (mentor, formator, metodist), am participat cu lucrări științifice la simpozioane, mi-am adus contribuția în diverse publicații.

      În tot acest timp am învățat că în educaţie nu există reţete, există experienţă acumulată, idei, teorii bazate pe cercetări noi, practici confirmate care şi-au demonstrat în timp eficienţa, valori, principii, reguli. Succesul educaţiei se bazează pe adaptarea demersului educaţional la nevoile individuale ale fiecărui copil.

      MOTTO:
      Profesorul care este într-adevăr înțelept nu te conduce către casa înțelepciunii sale, ci spre pragul propriei tale gândiri. (Khalil Gibran)

    • Tecsi Simina
      PROFESOR PREȘCOLAR

      Tecsi Simina

      PROFESOR PREȘCOLAR

      FUNCŢIA: Profesor în învățământul preșcolar

      GRAD DIDACTIC: I

      VECHIME: 10 ani

      STUDII:

       

      • Liceul Pedagogic “Gheorghe Sincai”, Zalau, Specializarea Educatoare-Învățătoare
      • Universitatea ”Babeș Bolyai” Cluj-Napoca, Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, Specializarea Pedagogia Învățământului Primar și Preșcolar (licență)
      • Universitatea Babeș-Bolyai, Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei, Specializarea Management curricular (masterat)

       

      Eu cred că am una din cele mai importante și frumoase meserii din lume. Spun asta deoarece noi, educatoarele suntem primii oameni pe mâna cărora părinții ne dau copiii. Noi educatoarele avem șansa de a educa, de a ne juca și de a iubi generații întregi de copii. Unii copii sunt veseli, alții isteți, unii frumoși, alții morocănoși, unii pupăcioși, alții mofturosi, zeci și sute de copii diferiți.

      Sunt  o persoană veselă, îmi place baletul și muzica clasică,  motiv pentru care activez ca și voluntar din 2016 la Opera Națională Română din Cluj-Napoca, ambițioasă și dornică de a învăța cât mai multe lucruri noi, de aceea am participat la cursuri de formare și perfecționare:

      Tabăra de performață UBB, Baru Hunedoara

      Integrarea școlară a copiilor cu probleme de sănătate mentală- Casa Corpului Didactic Cluj

      Inițierea cadrelor didactice în programul de formare “Debutul grădiniței” – Casa Corpului Didactic Cluj

      Atestat de absolvire a cursului de Prim ajutor premedical-Formarom

      Facilitator pentru învăţarea permanentă în şcoală-o nouă calificare didactică pentru o şcoală care învaţă! POSDRU, Cluj-Napoca (România)

      Limba engleză în predarea altor discipline, în activități formale și nonformale

      Permisul european de conducere a computerului (ECDL – European Computer Driving Licence) ECDL România

      Program de perfecţionare: Perspective III. Calitate în promovarea dezvoltării şi educaţiei timpurii.

      Îmi place să mă implic în comunitate, astfel încât activez ca și voluntar din 2013 la Asociaţia Down-Centrul Educaţional Raluca, Cluj-Napoca, unde desfăşor activităţi educative, artistice cu adulţii de peste 18 ani cu Sindrom Down. Ajut la promovarea drepturilor persoanelor cu sindrom Down, precum și conștientizarea celor din jur referitor la importanța includerii acestora în comunitate.

      MOTTO:

      „A iubi înseamnă, poate, a lumina partea cea mai frumoasă din noi.” – Octavian Paler

    • Carhaț Mălina Augusta

      Carhaț Mălina Augusta

      FUNCŢIA: Educatoare

      GRAD DIDACTIC: Debutant

      VECHIME: 1 an

      STUDII: 

      • Colegiul Național Pedagogic „Gheorghe Lazăr” Cluj-Napoca

      Am ales aceasta meserie deoarece este o ocupaţie de suflet, care se face cu sufletul şi care te răsplăteşte… cu suflet. Nu cred ca alta profesie m-ar  putea face atat de fericita ca si aceasta.

      MOTTO:

      “A educa înseamnă a semăna cu înţelepciune şi a culege cu răbdare.”   Augusto Curry

    • Sűket Annabella- Andrada

      Sűket Annabella- Andrada

      Funcția: Profesor învățământ preșcolar

      Grad didactic: Debutant

      Vechime: 2 ani

      Studii:

      -Liceul Teologic Reformat, Cluj-Napoca

      -Universitatea Babeș-Bolyai, Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, Specializarea Pedagogia Învățământului Primar și Preșcolar

       

      “Educaţia înseamnă viaţă.” – Din punctul meu de vedere, pentru a simţi că trăieşti trebuie să fii educat.  Aș putea spune că acest motto  mă reprezintă datorită impactului pe care consider că educaţia îl are asupra vieţii de zi cu zi. Interesul meu este să reuşesc să creez un mediu plăcut în care copiii se vor dezvolta atât social cât şi emoţional.

       

      MOTTO: “Educatia este cheia care deschide poarta de aur a libertatii.”- George Washington Carver

    • Aciu Crina
      educatoare

      Aciu Crina

      educatoare

      FUNCŢIA: Profesor în Învățământul Preșcolar

      GRAD DIDACTIC: Definitivat

      VECHIME: 7 ani

      STUDII: 

      • Liceul Pedagogic “Gheorghe Sincai”, Zalau, Specializarea Educatoare-Învățătoare
      • Universitatea “Babes-Bolyai” Facultatea de Geografie, Specializarea Geografie (licență)
      • Universitatea “Babes-Bolyai” Facultatea de Geografie, Specializarea Amenajare si Dezvoltare Turistica (master)

      Sunt membră a colectivului didactic al Grădiniței Bambi din luna septembrie a anului 2010 și pot afirma că, până în prezent am avut parte doar de experiențe frumoase, din care am avut multe de învățat. Meseria pe care mi-am ales-o nu m-a dezamăgit nici o clipă, iar adevărata învățătură am primit-o la grupă, de la cei mici. Atunci când se desprinde de mâna mamei, copilul “apucă” mâna …educatoarei. Pentru fiecare copil, noi, educatoarele, devenim “mame”, care își îngrijesc și le transformă lacrimile in zâmbete pana la sfârșitul zilei. Profesia de educatoare este una complexă si nobilă, dificilă și plăcută, în care “a ști nu înseamnă nimic dacă nu împărtășești această știință cu emoție”.

      Munca de mare răspundere pe care o îndeplinesc, îmi cere pe de altă parte să mă implic în acțiuni metodice de perfecționare, de aceea în prezent sunt înscrisă la concursul pentru obținerea gradului didactic II. Pentru dezvoltarea profesională dar și personală încerc să mă implic cât mai activ la acțiunile desfășurate la nivelul unității.

      MOTTO:

      Copiii nu sunt singurii care cresc. Și părinții cresc. Tot așa cum noi ne privim copiii, să vedem ce fac cu viețile lor, ne privesc si ei pe noi, să vadă ce facem noi cu ale noastre. Nu le pot spune copiilor mei să ajungă până la stele. Tot ce pot face este ca eu să mă întind spre ele. (Neil Postman)

    • Bálint-Svella Éva
      Educatoare

      Bálint-Svella Éva

      Educatoare

      FUNCȚIA: Profesor în Învățământul preșcolar

      Gradul didactic I

      VECHIME: 12 ani

       STUDII:

      • Liceul Pedagogic ”Benedek Elek” Odorheiu-Secuiesc
      • Universitatea Babeș-Bolyai Cluj-Napoca, Facultatea de Psihologie și Științele Educației, Specializarea Psihologie (licență)
      • Universitatea Babeș-Bolyai, Facultatea de Psihologie și Științele Educației, specializarea Psihologie Școlară (master)

      La nivelul unității sunt responsabil al Comisiei pentru prevenirea și combaterea discriminării și promovarea interculturalității, membru în Comisia SSM și PSI și membru în Comisia pentru prevenirea și combaterea violenței în mediul școlar.

      Sunt coordonator la nivelul grădiniței al Proiectului educațional național “Să citim pentru mileniul III”, mentor în formarea studenților în cadrul UBB, Facultatea de Psihologie și Științele Educației, specializarea Pedagogia Învățământului Primar și Preșcolar, membru al juriului la Concursul Național ”IV. Kiskurutty Játéktanoda”, organizat de Societatea pentru Educație și Cultură ”Kurutty”

      În volumul ”Metoda proiectului în învățământul preșcolar” editura Abel, 2012 am publicat Proiectul tematic întitulat: ”Pământul locuit de oameni”

      MOTTO:
      ” Limpede nu vezi decât cu inima. Miezul lucrurilor nu poate fi văzut cu ochii.” – Antoine de Saint Exupéry

    • Beldean Valentina
      Educatoare

      Beldean Valentina

      Educatoare

      FUNCȚIA:  Educatoare

      GRAD DIDACTIC: Definitivat

      VECHIME: 2 ani

      STUDII:

      • Colegiul Naţional Pedagogic „Gheorghe Lazăr”, Cluj-Napoca
      • Universitatea Babeș-Bolyai, Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, Specializarea Pedagogia Învățământului Primar și Preșcolar (în curs de finalizare)

      Întotdeauna am visat să fiu un model pentru ceilalți, o simplă ființă umană care să îndrume, să modeleze inimi, să dăruiască cunoaştere şi să clădească împreună cu cei mici un viitor mai bun şi mai prosper. Chiar dacă sunt la început de drum, mă documentez şi învăţ continuu pentru că am de îndeplinit o misiune importantă: aceea de a asigura formarea şi pregătirea copilului pentru viaţă. Dacă întrebăm copiii cum ar vrea să fie educatoarea lor, ei ne vor răspunde, desigur, “frumoasă şi bună”. Chiar dacă nu seamănă cu “Zâna bună”, ea îi poate fermeca printr-un zâmbet sau printr-o privire încărcată de dragoste, prin voce blândă, calităţi deosebite şi copiii o vor considera cea mai bună şi mai frumoasă educatoare din lume.

      De când am intrat în Sistemul de învăţământ, am participat la multe cursuri de formare profesională și nu numai, pentru a putea răspunde cât mai bine provocărilor ce apar zilnic în activitatea noastră.

      MOTTO:
      Nu există artă mai frumoasă decât arta educaţiei, pictorul şi sculptorul fac doar figuri fără viaţă, dar educatorul creează un chip viu, uitându-se la el, se bucură şi oamenii, se bucură şi Dumnezeu.” (Ioan Gura de Aur)

    • Borșan Ramona
      Educatoare

      Borșan Ramona

      Educatoare

      FUNCȚIA: Educatoare

      GRAD DIDACTIC: II

      VECHIME: 14 ani

      STUDII:

      • Colegiul Pedagogic “Gheorghe Lazăr”, Specializarea Învățătoare-Educatoare
      • Universitatea Babeș-Bolyai Cluj-Napoca, Facultatea de Sociologie și Asistență Socială, Specializarea Asistență Socială

      Parcursul meu profesional m-a ajutat să evoluez, în calitate de cadru didactic, să dobândesc competențele științifice, psihopedagogice, manageriale, respectiv psihosociale, care să faciliteze obținerea de plus valoare în activitatea didactică.

      Sunt membră a colectivului didactic al Grădiniței Bambi din septembrie 2010, perioadă în care am obținut gradul didactic II și am fost implicată în activitățile educative din unitate, promovând o imagine pozitivă în rândul părinților și în comunitate. În continuare, în vederea desăvârșirii profesionale, sunt înscrisă la gradul didactic I. În prezent sunt coordonator al Comisiei pentru Proiecte și Programe Educative Școlare și Extrașcolare, responsabilă Cerc Pedagogic, membră în Consiliul de Administrație al unității, coordonator pe unitate al proiectului județean Curcubeul Schimbării.

      GRĂDINIȚA reprezintă un mediu cald, protector, stimulativ, un mediu pe care îl putem asemui unei cărți cu povești, în care muzica, literatura, artele plastice, natura, mișcarea, socialul, emoțiile, culorile sunt într-o permanentă interacțiune, într-un permanent dialog cu COPILUL, care pătrunde într-o lume adaptată nevoilor, dorințelor, vârstei copilăriei.

      MOTTO:
      Copiii învață din felul în care trăiesc:
      Dacă copiii sunt crescuți cu critici, ei învață să condamne.
      Dacă copiii trăiesc în teamă, ei învață să fie temători.
      Dacă copiii trăiesc în gelozie, ei învață ce este invidia.
      Dacă copiii trăiesc în apreciere, ei învață să aprecieze.
      Dacă copiii trăiesc în recunoaștere, ei învață să aibă un țel.
      Dacă copiii trăiesc în prietenie, ei învață că lumea este un loc frumos în care poți trăi.

    • Brândușan Laura
      Educatoare

      Brândușan Laura

      Educatoare

      FUNCȚIA: Profesor în Învățământul Preșcolar

      GRAD DIDACTIC: II

      VECHIME: 12 ani

      STUDII:

      • Colegiul Național Pedagogic ”Gheorghe Lazăr” Cluj-Napoca
      • Universitatea Babeș-Bolyai Cluj-Napoca, Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, Specializarea Pedagogia Învățământului Primar și Preșcolar

      Grădinița este locul în care copilul din mine se simte fericit și împlinit, locul în care pasiunea și talentul formează o echipă ce urmărește formarea și dezvoltarea personalității preșcolarului, formarea și dezvoltarea OMULUI de mâine. De-a lungul anilor am participat la sesiuni de comunicări științifice, cursuri, simpozioane, conferințe-naționale și internaționale. Pentru dezvoltare profesională, dar mai ales pentru dezvoltarea mea personală, am ales să urmez cursurile Facultății de Pedagogia Învățământului Preșcolar și Primar. Din experiența de până acum pot să afirm faptul că: copilul învață adultul să redescopere copilul din el, să se bucure și să se joace, iar adultul îl pregătește să se integreze într-o societate aflată în continuă schimbare.

      MOTTO:
      ”Nu există artă mai frumoasă decât arta educației, pictorul și sculptorul fac doar figuri fără viață, dar educatorul creează un chip viu și uitându-se la el, se bucură și oamenii, se bucură și Dumnezeu.” (Ioan Gură de Aur)

    • Câmpan Gabriela
      Educatoare

      Câmpan Gabriela

      Educatoare

      FUNCȚIA: Profesor în Învățământul Preșcolar

      GRAD DIDACTIC: II

      VECHIME: 10 ani

      STUDII:

        • Liceului Pedagogic ”Gheorghe Șincai” Zalău, Specializarea Educator-Învățător
        • Universitatea Babeș-Bolyai, Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, Specializarea Pedagogia învățământului Primar și Preșcolar

      În urma experienței profesionale acumulată pe parcursul anilor de muncă cu copiii, pot afirma cu certitudine faptul că sunt un cadru didactic care iși iubește meseria și care realizează cu pasiune și implicare activitățile cu preșcolarii. Pentru propria formare continuă am participat la cursuri de formare, cercuri pedagogice și alte tipuri de activitați din domeniu.

      PUBLICAȚII: Un articol în cartea 100 de întâlniri, 100 de idei reuşite, Editura Diamant, 2014

      MOTTO:
      ”Când muncești, joacă-te. Munca, dacă este doar o datorie, te ucide.”

    • Corbean Alina
      Educatoare

      Corbean Alina

      Educatoare

      FUNCȚIA: Profesor în învățământul preșcolar

      GRAD DIDACTIC: II

      VECHIME: 9 ani

      STUDII:

      • Colegiul Național I. M. Clain, Blaj
      • Universitatea Babeș Bolyai Cluj-Napoca, Facultatea de Psihologie și Stiințele Educației, Specializarea Pedagogia Învațămantului Primar și Preșcolar (licență)

      Profesia de educator este una complexă și nobilă, dificilă și plăcută, în care ”a ști” nu înseamnă nimic, dacă nu împărtășești această știință copiilor cu emoție și forță spirituală.

      Pentru a învăța, cum să le împărtășesc aceste cunoștințe celor mici, caut mereu să mă perfecționez participând la diverse cursuri de formare, cum sunt: programul de perfecționare “Lucrător prin arte combinate”, inițierea cadrelor didactice în programul de formare “Debutul gradiniței”, “Cursul de prim ajutor premedical”, participarea la diverse simpozioane.

      La nivelul unității urmăresc să mă implic activ în acțiunile metodice, sunt membru în Comisia pentru curriculum, coordonator al proiectului județean “De mic învăț să mă feresc de rele”, membru în echipa de proiect al concursului “Curcubeul schimbării”.

      MOTTO:
      “Nimic nu-i mai frumos şi mai nobil, decât meseria de educator, de grădinar de suflete umane, de călăuză a celor mai curate şi mai pline de energie mlădiţe” Dumitru Almaş

    • Cristea-Nicola Bianca
      Educatoare

      Cristea-Nicola Bianca

      Educatoare

      FUNCŢIA: Educatoare

      GRAD DIDACTIC: Definitivat

      VECHIME: 2 ani

      STUDII:

      • Colegiul Național Pedagogic ”Gheorghe Lazăr”, Cluj-Napoca
      • Universitatea Babeș-Bolyai, Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, Specializarea Pedagogia Învățământului Primar și Preșcolar (în curs de finalizare)

      Da, știu, drumul meu în cariera didactică se află abia în faza inițială, însă cu toate acestea consider că sunt făcută pentru a fi EDUCATOARE. Sunt o fire calmă, deschisă, liniștită, dar și sociabilă. Îmi place ceea ce fac și de aceea mă implic total în activitățile desfășurate în grădiniță. Pun mare preț pe educația copiilor, deoarece, cu siguranță se va oglindi în viitorul lor. Consider că prin copii societatea se poate dezvolta cu ușurință, deoarece ei reprezintă viitorul. Îmi place să fiu bine informată și la curent cu toate noutățile perioadei. Îmi doresc să am o relație caldă, apropiată cu prichindeii, astfel încât climatul educațional să fie cât mai favorabil. Majoritatea activităților au la bază jocul, astfel încât copiii să fie atrași și dornici de a învăța.

      Sunt educatoare la grădinița cu PP ”Bambi” din septembrie 2015, unde am fost repartizată în urma concursului național de titularizare.

      În ceea ce privește studiile, pot spune că sunt cadru didactic calificat. Recent am participat la diverse cursuri de formare printre care și cel de prim ajutor premedical. De asemenea, am participat la cercul pedagogic, dar și la comisiile metodice desfăşurate la nivel de unitate, prilej de informare și împărtășire a experiențelor școlare cu alte cadre didactice.

      MOTTO:
      ”Sarcina unui profesor este să stimuleze oameni aparent obișnuiți să facă un efort neobișunit. Marea problemă nu constă în a identifica învingători, ci a îi transforma pe oamenii obișnuiți în învingători”. (K. Patricia Cross)
      ”Natura ne aseamănă, educația ne deosebește.”
      (Confucius)

       

    • Dolghi Andreea

      Dolghi Andreea

      FUNCŢIA:  Profesor pentru învăţământul preşcolar

      GRAD DIDACTIC: I

      VECHIME: 20 ani

      STUDII:

      • Colegiul Pedagogic Gheorghe Lazăr, Cluj-Napoca
      • Facultatea de Psihologie şi Ştiinţele ale Educaţiei – Specializarea Psihopedagogie Specială
      • Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei – Master în Consiliere Şcolară şi Asistenţă Psihopedagogică

      Consider că principalele responsabilităţi  ale unui cadru didactic sunt să încerce să scoată la iveală tot ceea ce este mai bun din fiecare copil pe care îl modelează şi să  asigure un climat sigur în care să se dezvolte. Acest lucru presupune pregătire, dragoste pentru ceea ce facem şi multă dăruire.

      Mi-am petrecut 17 din cei 20 ani de experienţă educând preşcolari. Timp de 3 ani am lucrat ca profesor de educaţie specială la un gimnaziu din Carolina de Sud, Statele Unite ale Americii.

      Fac parte din colectivul  grădiniţei noastre de 11 ani. Și în acest an şcolar sunt Responsabil al Comisiei Metodice a grădiniţei, membru în Comisia pentru Curriculum.

      Pentru că sunt întotdeauna dornică să învăţ şi să descopăr lucruri noi, am participat la diferite cursuri de formare, la simpozioane locale, naţionale şi internationale. Multe dintre lucrările la aceste simpozioane şi conferinţe au fost publicate.

      MOTTO:

      Fiecare copil merită un erou – un adult care nu va renunţa la el niciodată, care înţelege puterea legăturii sufleteşti şi care insistă ca fiecare copil să devină ce poate fi el mai bun.”- Rita Pierson

    • Fărăgău Patricia
      Educatoare

      Fărăgău Patricia

      Educatoare

      FUNCȚIA: Profesor în Învățământul Preșcolar

      GRAD DIDACTIC: II

      VECHIME: 9 ani

      STUDII:

      • Colegiul Naţional Pedagogic “Gheorghe Lazăr”, Cluj-Napoca
      • Universitatea Babeș-Bolyai Cluj-Napoca, Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, Specializarea Pedagogia Învătământului Primar şi Preşolar

      Din experiența dobândită in cei 8 ani de când lucrez ca educatoare, am realizat că aceasta este menirea mea, să evoluez alături de cei mici in munca mea de cadru didactic. Am participat la diverse cursuri de formare: ”Debutul grădiniței”, ”Cursul de prim ajutor premedical”, in urma cărora am reușit să-mi însușesc anumite cunoștințe utile in fiecare zi în munca de educator. De asemenea am fost implicată in diferite acțiuni de voluntariat in cadrul Proiectului International “Sărbătoarea Învierii – Lumina sufletelor noastre”, acțiune prin care am reușit să le evidențiez copiilor cât este de important să faci o donație unor copii de vârsta lor fără posibilități financiare.

      MOTTO:
      “Educator adevărat poate fi numai acela care face din viața sa un adevărat îndreptar si pentru alții, iar asta nu-i cu putință fără acel simț de armonie interioară, care stăpânește in fiecare clipă cugetul și voința educatorului” (Simion Mehedinți)

    • Fiț-Câmpan Dana
      Educatoare

      Fiț-Câmpan Dana

      Educatoare

      FUNCŢIA: Profesor în învățământul preșcolar

      GRAD DIDACTIC: Definitivat

      VECHIME: 4 ani

      STUDII:

      • Colegiul Economic ”Gheorghe Dragoș” Satu-Mare, Specializarea Tehnician în Activități Economice;
      • Universitatea Babeș-Bolyai Cluj-Napoca, Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, specializarea Pedagogia Învățământului Primar și Preșcolar (licență);
      • Universitatea Babeș-Bolyai Cluj-Napoca, Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, specializarea Management curricular (master).

      La nivelul unității sunt  membru în Comisia pentru curriculum, membru în Comisia pentru prevenirea și eliminarea violenței, a faptelor de corupție și discriminării în mediul școlar și promovarea interculturalității, responsabil cu cabinetul metodic și biblioteca grădiniței. De asemenea particip cu regularitate la cercurile pedagogice și la comisiile metodice organizate, inițiez și desfășor diverse parteneriate prin care întregesc activitatea educativă a grădiniței, aducând un surplus informaţional copiilor şi completându-l cu exemple concrete.

      Am ales să fiu educatoare, deoarece îmi place să mă pun la dispoziția copiilor, să simpatizez cu ei, să le înțeleg universul și să sesizez interesele care îi animă. Consider că această profesie mă împlinește și nu seamănă cu nici o alta, doar lângă copii este locul unde găsești zâmbete în fiecare zi. Copiii ne învață ce înseamnă răbdarea, prietenia, veselia și valoarea timpului.

       MOTTO :

      “Indiferent de ceea ce poți face sau visezi că poți face, începe. Îndrăzneala are geniu, putere și magie în ea.” W.H. Murray.

       

    • Guzu Elisabeta
      Educatoare

      Guzu Elisabeta

      Educatoare

      FUNCȚIA: Profesor pentru învățământul preșcolar

      GRAD DIDACTIC: II

      VECHIME: 6 ani

      STUDII:

      • Liceului de Coreografie și Artă Dramatică ”Octavian Stroia”, Secția Arta Actorului
      • Universitatea Babeș-Bolyai, Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei, Specializarea Pedagogia Învăţământului Primar și Preşcolar (licență)
      • Universitatea Babeș-Bolyai, Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei, Specializarea Management curricular (masterat)

      Sunt o fire veselă, iubesc muzica, dansul și teatrul și aduc, ori de câte ori am ocazia, aceste arte în activitățile desfășurate la grupă. Iubesc să învăț și să mă joc alături de mămăruțele mele colorate și împreună facem ca fiecare zi să fie una de neuitat.

      • „Omul cât trăiește învață” – și ține pasul cu lumea, cu noul, cu inovația, de accea și eu încerc să învăț și să descopăr lucruri noi participând la cursuri  de formare:

      -„Planul de dezvoltare instituțională” – Cluj-Napoca, iunie 2015

      -„Metode și tehnici de intervenție la copilul preșcolar” – Cluj-Napoca, iunie 2015

      -„Calitate în sistemul de învățământ preșcolar” – Brașov, noiembrie 2015

      „Managementul activitatilor educative” – Cluj-Napoca, noiembrie 2016-ianuarie 2017

      • simpozioane și conferințe naționale și internaționale:

      -„Formarea cadrelor didactice, directorilor și inspectorilor, din perspectiva calității învățământului” – Brașov, martie 2015

      -„Copilăria la porțile Cetății Alba Carolina” – Alba-Iulia, iunie 2017

       

      MOTTO:
      Un copil poate oricând să-l învețe pe adult trei lucruri: cum să fie mulțumit fără motiv, cum să nu stea locului niciodată și cum să ceară cu insistență ceea ce își dorește.” – Paulo Coelho

    • Halmi Enikő
      Educatoare

      Halmi Enikő

      Educatoare

      FUNCȚIA: Profesor în învăţământul preşcolar

      GRAD DIDACTIC: II

      VECHIME: 15 ani

      STUDII:

      • Liceul Teoretic „Apáczai Csere János”, Cluj-Napoca
      • Universitatea „Babeş-Bolyai “, Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei, Specializarea Psihologie

      După  ce am absolvit Liceul Pedagogic, am început să lucrez ca educatoare timp de 2 ani, apoi 1 an de zile am fost învăţătoare, ca după accea să mă întorc din nou în învăţământul preşcolar.

      Sunt educatoare titulară la Grădiniţa cu P.P. “Bambi” începând din  anul şcolar 2012-2013. La nivelul unităţii sunt responsabilă de Comisia pentru Sănătate şi Securitate în Muncă, particip alături de colegele din unitate la proiectul judeţean  „Curcubeul schimbării”, şi împreună cu colega mea de grupă la diferite concursuri, cum ar fi: „Primăvara copiilor”, sau „Kiskurutty”.

      Sunt preocupată de perfecţionarea profesională prin grade didactice şi particip regulat  la cursurile de formare organizate de C.C.D., I.S.J., sau formatori acreditaţi.

      MOTTO:
      “Dacă dezvoltăm numai forţele fizice ale unui copil, facem dintr-însul un atlet sau un sălbatic; de cultivăm numai forţele morale, facem un entuziast sau un maniac; dacă dezvoltăm numai forţele intelectuale, vom avea un om original sau poate un monstru. Dacă voim un om complet, trebuie să ne îngrijim ca o armonie perfectă să existe în dezvoltarea ce o dăm acestor forţe.” (S. Smiles)

    • Hirișcău Lavinia
      educatoare

      Hirișcău Lavinia

      educatoare

      FUNCŢIA: Profesor în Învățământul Preșcolar

      GRAD DIDACTIC: Definitivat

      VECHIME: 7 ani

      STUDII:

      • Colegiul Naţional Pedagogic “Gheorghe Lazăr” Cluj-Napoca
      • Universitatea Ecologică din București, Facultatea, Specializarea
    • Mihăilă Raluca
      Educatoare

      Mihăilă Raluca

      Educatoare

      FUNCŢIA: Profesor în Învățământul Preșcolar

      GRAD DIDACTIC: Definitivat

      VECHIME: 4 ani

      STUDII:

      • Colegiul Naţional Pedagogic “Gheorghe Lazăr”, Cluj-Napoca
      • Universitatea Babeș-Bolyai, Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, Specializarea Pedagogia Învățământului Primar și Preșcolar (licență)
      • Universitatea Babeș-Bolyai, Facultatea de Sociologie și Asistență Socială, Specializarea Asistență socială în spațiul justiției. Probațiune si mediere (master) – în curs

      Chiar dacă sunt doar la începutul poveştii cu prichindei am incercat întotdeauna să transform fiecare clipă petrecută la grădiniţă de către cei mici în una cât mai plăcută îmbinând activităţile zilnice de învăţare şi descoperire cu JOCUL, un element indispensabil în perioada copilăriei. Ca educatoare caut să fiu mereu informată cu tot ce apare nou legat de specialitatea mea. De asemenea pentru ca relaţia cu copiii să fie una cât mai bună de cele mai multe ori încerc să fiu o a doua mamă pentru copii lucru care nu ar fi posibil fără următoarele elemente magice: empatia, calmul, creativitatea, implicarea, perseverenţa, capacitatea de a le insufla copiilor încredere în propriile forţe şi multe alte lucruri caracteristice unui cadru didactic. Am participat la comisiile metodice săptămânale desfăşurate la nivel de unitate un bun prilej de a discuta şi de a primi sau cere sfaturi de  la colegele cu experienţă în învăţământ precum şi la cercurile pedagogice.

      MOTTO:
      „Pentru ca educarea copiilor să fie încununată de succes, trebuie ca pedagogii să  se educe neîncetat pe ei inşişi, să se ajute reciproc întru realizarea din ce în ce mai desăvârşită a aspiraţiilor lor.” (Lev Nicolaevici Tolstoi)

    • Oancea Rebeca
      Educatoare

      Oancea Rebeca

      Educatoare

      FUNCŢIA: Profesor în învățământul preșcolar

      GRAD DIDACTIC: I

      VECHIME: 11 ani

      STUDII:

      • Liceul Pedagogic “Dimitrie Ţichindeal“ din Arad
      • Universitatea de Vest Timişoara, Facultatea de Litere, Istorie şi Teologie, Specializarea: Germană-Engleză (lcență)
      • Universitatea “Aurel Vlaicu” Arad, Facultatea de Ştiinţe ale Educaţiei, Psihologie şi Asistenţă Socială, Specializarea Management educaţional (master)

      Consider, că profesia de educator este una nobilă, plăcută, dar în acelaşi timp dificilă şi, în care a şti nu înseamnă nimic dacă nu împărtăşeşti această ştiinţă copiilor cu drag şi emoţie.

      Mi-am început activitatea de educator la o grădiniţă din Timişoara, iar anii care au urmat am lucrat în câteva grădiniţe din Arad, unde m-am şi titularizat. Am văzut cum se desfăşoară activităţile instructive-educative în mai multe unităţi de învăţământ şi am avut ocazia să lucrez la grupă cu mai multe colege, de la fiecare dintre ele putând prelua tot ce e mai bun pentru activitatea mea profesională, dar şi personală Am învăţat să mă adaptez noului mediu educaţional, dar şi să colaborez eficient cu întreg personalul din grădiniţă.

      La Grădiniţa cu P.P. Bambi lucrez din septembrie 2015 şi am 11 ani vechime în învăţământ.

      Consider, că un om, trebuie să se educe permanent, pentru a deveni cea mai bună versiune a sa. Ca şi cadru didactic doresc să îmi îmbunătaţesc cunoştinţele în ceea ce priveşte domeniul de activitate. Astfel particip la diferite cursuri de formare, la schimburi de experienţă, citesc cărţi de specialitate, particip cu publicaţii la diferite simpozioane locale, naţionale şi internaţionale. În momentul de faţă sunt înscrisă la gradul didactic I pentru sesiunea 2017.

      MOTTO:
      “Copiii au nevoie mai mult de modele decât de critici.” – Joseph Joubert

      Dacă dorim copiii mai buni, mai inteligenţi, mai creativi să fim noi schimbarea pe care o dorim în lume.

    • Nagy Melinda
      Educatoare

      Nagy Melinda

      Educatoare

      FUNCŢIA: Profesor în Învățământul Preșcolar

      GRAD DIDACTIC: II

      VECHIME: 13 ani

      STUDII:

      • Universitatea Babeș-Bolyai Cluj-Napoca, Facultatea de Psihologie și Științele Educației, Specializarea Institutor – Învățământ primar (absolvire)
      • Universitatea Babeș-Bolyai, Facultatea de Psihologie și Științele Educației, Specializarea Pedagogia Învățământului Primar și Preșcolar (licență)

      De când mă știu am dorit să fiu educatoare. Pentru mine a fi educatoare este vocație și nu o meserie.

      Din 1998 sunt educatoare de religie reformată voluntară la Biserica Reformată nr. IX din Cluj, tot aici de 16 ani organizez “Vakacios Bibliahet” (săptămâna despre Biblie) pentru copii de toate vârstele.

      În anii 2004 – 2010 am fost voluntară la IKE (Asociația Tinerilor Creștini din Transilvania), unde am avut un proiect numit TörpIKE, pentru copiii din familii cu probleme sociale.

      Din 2007 sunt membru în Asociația Copacul Vieții, unde organizăm pe nivelul orașului, dar și al județului activități pentru părinți și copii.

      Am debutat ca educatoare la Grădinița “Csemete” în 2005, iar din 2006 până în 2012 am lucrat la Grădinița cu P.P “Albă ca Zăpada”.

      Sunt mamă a trei copii: doi băieți și o fetiță. Când am puțin timp liber îmi place mult să creez obiecte de decorație și cadouri personalizate manual.

      MOTTO:
      „Én azt hiszem, gyereket csak úgy lehet nevelni, ha az ember megtiszteli azzal, hogy komolyan veszi.” Szabó Magda – traducere liberă: ”Copilul poate fi educat, dacă îl tratăm cu seriozitate din respect față de el.”

      “Știi tu ce înseamnă să fi copil? Înseamnă să crezi în dragoste, să crezi în frumusețe, să crezi în credință. Înseamnă să fii atât de mic încât, spiridușii să ajungă să-ți șoptească la ureche.” – Francis Thompson

      “Atunci când încercăm să ne instruim copiii despre totul din viață, ei ne învață ce este viața.” Angela Schwindt

    • Pálfi Boglárka
      Educatoare

      Pálfi Boglárka

      Educatoare

      FUNCȚIA: Profesor în Învățământul Preșcolar

      GRAD DIDACTIC: I

      VECHIME: 11 ani

      STUDII:

        • Colegiul Naţional ”Bethlen Gábor”, Specializarea Învăţătoare-Educatoare
        • Universitatea Babeş-Bolyai Cluj-Napoca, Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei, Specializarea Psihologie (licență)
        • Universitatea Babeş-Bolyai Cluj-Napoca, Facultatea de Studii Europene, Specializarea Muncă şi Resurse Umane (master)

      La nivelul unității sunt coordonator de structură, membru în CEAC, membru în cadrul Comisiei pentru recepționarea bunurilor materiale și în cadrul Comisiei pentru securitate și sănătate în muncă și de apărare împotriva incendiilor.

      Sunt mentor în formarea studenților din cadrul UBB, Facultatea de Psihologie și Științele Educației, Specializarea: Învățământ Primar și Preșcolar, Coordonator la nivelul unității al Proiectului educațional “De mic învăț să mă feresc de rele” și membru al juriului în cadrul concursului pentru preșcolari “Kiskurutty”.

      MOTTO:
      “Toți oamenii mari au fost mai întâi copii, dar puțini dintre ei își mai aduc aminte” – Antoine de Saint-Exupéry

    • Pascal Georgeta
      Educatoare

      Pascal Georgeta

      Educatoare

      FUNCȚIA: Profesor în Învățământul Preșcolar

      GRAD DIDACTIC: I

      VECHIME: 15 ani

      STUDII:

      • Liceul Pedagogic ”Sabin Drăgoi” Deva, Specializarea Învățătoare-Educatoare
      • Universitatea Babeș-Bolyai Cluj-Napoca, Facultatea de Știinte Economice și Gestiunea Afacerilor, Specializarea Finanțe și bănci

      Sunt Coordonator la nivel de unitate în cadrul Proiectului național De la joc la educație financiară, coordonator al Comisiei pentru Evaluarea și Asigurarea Calității, membru în Comisia pentru recepționarea bunurilor materiale și a serviciilor în unitate, în Comisia responsabilă cu înscrierea copiilor în grădiniță și în Comisia de inventariere anuală a patrimoniului.

      MOTTO:
      ˮSingurul mod de a realiza lucruri minunate este să iubești ceea ce faci.” – Steve Jobs

    • Pășcuță Camelia
      Educatoare

      Pășcuță Camelia

      Educatoare

      FUNCȚIA:  Profesor în Învățământul Preșcolar

      GRAD DIDACTIC: Definitivat

      VECHIME: 8 ani

      STUDII:

      • Colegiul Universitar de Institutori
      • Universitatea de Vest “Vasile Goldiș”, Facultatea de Științe ale Educației, Specializarea Pedagogia Învățământului Primar și Preșcolar

      În prezent urmez masteratul în cadrul Universității Babeș-Bolyai – Facultatea  de  Psihologie și Științe ale Educației, Specializarea Management Curricular

      Am debutat în învătământ  în anul 2008 la Grădinița cu PP “Așchiuță”. Din luna ianuarie 2012 și până  în  prezent lucrez la ”Grădinița  cu PP  Bambi”. În anii 2013-2015  am fost  membru în cadrul “Comisiei  puntru curriculum”. Am participat la fiecare cerc pedagogic și comisie metodică care s-a desfasurat  pe parcursul anilor școlari  cu diferite referate . Am participat cu copiii la concursul “ Primăvara  Copiilor”, unde la secțiunea “Artă  plastică” am  obținut locul  I  la  fazele  zonală  și  județeană . Am fost membru în juriu  la nivelul unității  în programul  județean  “Primăvara copiilor” la  secțiunea “Artă -plastică”. Am desfășurat diferite parteneriate  cu Șoala “Horea ”, Structura I, cu Biserica Sf. Gheorghe din catier, cu grupa maghiară din grădinița  noastră.

      Consider că realizarea sarcinilor și obiectivelor învațământului preșcolar depinde în mare măsură de calitățile și  competențele educatoarei prin tot ceea ce întreprinde, prin personalitatea sa, educatoarea reprezintă un model pentru copil, un sprijin pentru familie, un factor de cultură în comunitate.

      Dragostea pentru profesie, încrederea în viață și în puterile proprii, optimismul și entuziazmul în muncă o stimulează pe educatoare, îi dau energie, curaj și dinamism în activitate și în capacitățile de integrare active în acțiunile metodice, de perfecționare, autoperfecționare, participare la gradele didactice și perfecționările periodice, la cercurile și comisiile metodice .

      MOTTO:
      “Educatoarea joacă oarecum rolul cristalului care polarizează lumina difuză și o transformă în raze, care se răspândesc într-un splendid curcubeu.” (S. Herbinier-Lebert)

       

    • Petrea Ileana
      Educatoare

      Petrea Ileana

      Educatoare

      FUNCȚIA: Profesor în învățământul preșcolar

      GRAD DIDACTIC: II

      VECHIME: 9 ani

      STUDII:

      • Colegiul Național Pedagogic ,,Gheorghe Lazăr”, Cluj-Napoca, Specializarea Învățătoare-Educatoare
      • Universitatea Babeș-Bolyai, Facultatea de Geografie, Specializarea Geografia turismului, Cluj-Napoca

      Cu blândețe, înțelegere, răbdare și dragoste, doresc să mă apropii de micuții dumneavoastră, să-i înțeleg și să-i îndrum pentru un parcurs în viață  plăcut și pozitiv.

      Responsabilități în grădiniță:

      • Coordonator al Proiectului Național ,,Să citim pentru mileniul III”, la nivelul unității
      • Membru în ,,Comisia pentru curriculum”

      MOTTO:
      ”Tu ești propria ta creație și tot ceea ce ți se întâmplă este rezultatul creației tale “ – Stephen Richards

    • Poptean Silvia
      Educatoare

      Poptean Silvia

      Educatoare

      FUNCȚIA: Profesor în Învățământul Preșcolar

      GRAD DIDACTIC: I

      VECHIME: 36 ani

      STUDII:

      • Liceul Pedagogic „Gheorghe Lazăr” Cluj-Napoca, Specializarea Educatoare
      • Universitatea Babeș-Bolyai Cluj-Napoca, Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei, Specializarea Pedagogia Învăţământului Primar şi Preşcolar (licență)
      • Universitatea Babeş-Bolyai Cluj-Napoca,  Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei, Specializarea Consiliere şcolară şi asistenţă psihopedagogică (master)

      Sunt membru în corpul  național de experți în managementul educațional, responsabil de cerc pedagogic al educatoarelor, membru în Consiliul de Administrație şi responsabil a Consiliului Pentru Curriculum pe unitate. Am fost coordonator al Proiectului  ”Grădina verde de la grădi”, proiect ecologic cu finanțare comunitară. Am organizat cursuri pentru părinți în cadrul programului” Educăm aşa”. Am participat în calitate de coordonator şi organizator de proiecte județene – ”Primăvara copiilor”, ”Parada personajelor din poveste”, iar la nivel de unitate” Kalokaghatia”, ”Să citim pentru mileniul III” şi ”Ecogrădinița”. Am inițiat şi desfășurat parteneriate cu şcoli şi grădinițe din oraș sau din țară. În fiecare an  am  participat la simpozioane şi concursuri şcolare, unde am câştigat premii personal sau cu copiii pe care îi educ. Am scris şi publicat în reviste sau cărți de  specialitate, materiale în domeniul managementului educațional.

      Cu o experiență de trei decenii în domeniul educației preşcolare pot afirma  că  învățarea se desfăşoară de-a lungul întregii vieți. Deşi am participat la cele mai moderne cursuri în domeniul managementului educațional, învăț zi de zi cu, şi de la copiii pe care îi educ.

      A fi profesor în concepţia mea înseamnă să-i înveţi pe alţii  să înveţe, este o operă care implică profesionalism, dăruire, entuziasm, optimism. Eu  nu doar propun conţinuturi, formuleaz sarcini, pretind conduite, ci stimulez curiozitatea copiilor, modelez comportamente, întăresc încrederea în forţele proprii, îi ajut să se descopere pe sine şi să descopere lumea. Consider că fiecare copil este unic, că merită toată atenţia şi dragostea mea pedagogică. Cred cu tărie în calitatea şi valoarea relațiilor pe care le stabilesc cu cei cu care lucrez.

    • Precup Alexandra
      Educatoare

      Precup Alexandra

      Educatoare

      FUNCȚIA: Profesor în Învățământul Preșcolar

      GRAD DIDACTIC: II

      VECHIME: 9 ani

      STUDII:

      • Colegiul Pedagogic Gheorghe Lazăr, Cluj-Napoca
      • Universitatea Babeș-Bolyai, Facultatea de Istorie şi Filosofie, specializarea Istorie
      • Universitatea Babeș-Bolyai, Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei, Specializarea Pedagogia învăţământului primar și preşcolar (licență)
      • Universitatea Babeș-Bolyai, Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei, Specializarea Management curricular (master)

      Sunt  o persoană dornică de a experimenta lucruri noi in ceea ce privește sistemul educațional, dornică de a învăța cât mai multe lucruri, de accea am participat la cursuri de formare și perfecționare în managementul calității în învătământ, dezvoltare instituțională, workshop-uri de dezvoltare personală,cursuri de învățare prin arte combinate,am participat la concursuri naționale și județene și cateva simpozioane internaționale.

      Imi place să-mi petrec timpul cu copiii,  sunt o persoană calmă şi răbdătoare,  consider ca este esenţial pentru copii să fie încrezători, independenţi şi deschişi în a învăţa lucruri noi, doresc să le inspir copiilor şi plăcerea mea pentru istorie şi arheologie, în activităţile noastre pornim în călătorii misterioase unde o sa avem întotdeauna trusa arheologului şi zâmbetul pe buze  cu noi.

      Responsabilitatea principală constă în asigurarea unui climat cat mai favorabil copiilor pentru a se dezvolta atât fizic, psihic și emoțional.

      În acest an școlar  sunt responsabilul Comisiei de  Sistemul de control intern managerial, membru al Comisiei pentru promovarea imaginii,relații comunitare și parteneriate,  Comisiei de inventariere a patrimoniului,Comisiei pentru evaluarea și asigurarea calității.

      O altă responsabilitate constă în proiectarea activitatilor instructiv-educativ, susținerea activităilor instructiv-educative, acordarea de asistență educațională individualizată, proiectarea activităților didactice, promovarea și implementarea de proiecte educaționale.

      MOTTO:
      „Să nu-i educăm pe copiii noştri pentru lumea de azi. Această lume nu va mai exista când ei vor fi mari şi nimic nu ne permite să ştim cum va fi lumea lor. Atunci să-i învăţăm să se adapteze.” – Maria Montessori

    • Sidău Adriana
      Educatoare

      Sidău Adriana

      Educatoare

      FUNCȚIA: Educatoare
      GRADUL DIDACTIC: Debutant
      VECHIME: 2 ani
      STUDII:

      • Liceul Pedagogic “Regele Ferdinand” Sighetul Marmației
      • Universitatea Babeș-Boyai Cluj-Napoca, Facultatea de Psihologie si Științe ale Educatiei, specializare Psihopedagogie Specială
      • Universitatea Babeș-Boyai, Facultatea de Litere, Specializare Română-Spaniolă

      În prezent sunt studentă a facultății de Psihologie si Științe ale Educatiei și a facultății de Litere din Cluj-Napoca. Am debutat în învățământul preșcolar în anul 2015, la grădinița cu P.P ” Dumbrava Minunată” Cluj-Napoca până în anul 2017, având o vechime în învățământ de 2 ani. Iar în prezent, sunt educatoare debutantă la grădinița cu P.P “Bambi”. În cei doi ani mi-am dat seama că, profesia de educatoare are o frumusețe și o noblețe pe care nu le poți vedea, nu le poți înțelege, decât dacă treci dincolo de aparență de constrângeri, de oboseala.  Satisfacția nu este una materială! Să reușești să aduci bucurie pe chipul unui copil care descoperă că a învățat în fiecare clipă ceva nou, neașteptat este cea mai mare satisfacție a unui dascăl. Copilul conține acea puritate a bucuriilor firești, încât educația înseamnă să-i acorzi libertatea de as alege stilul, să-i îndrume pașii nesiguri, să-l înveți să aprecieze binele și frumusețea din jurul său, să-i stimuleze puterea de creație ajutându-l să se dezvolte în bună armonie cu șine și cu cei din jur.
      Consider că, un lucru făcut cu pasiune are întotdeauna o finalitate cu rezultate pe măsură.

      MOTTO:

      “Un educator bun îmbrățișează atunci când toți resping, încurajează atunci când toți condamnă, aplaudă pe cei care n-au urcat niciodată pe podium, nu caută propria sa strălucire, ci caută strălucirea celorlați ,se face mic, pentru a-i face mari pe ceilalți!”  (Augusto Cury)

    • Tolnai Kinga
      Educatoare

      Tolnai Kinga

      Educatoare

      FUNCȚIA: Profesor în învățământul preșcolar

      GRAD DIDACTIC: I

      VECHIME: 22 ani

      STUDII:

      • Liceul Teoretic Nr. 3 din Cluj-Napoca, Specializarea: Învățătoare – Educatoare
      • Universitatea Babeș-Bolyai, Facultatea de Teologie Reformată, Specializarea didactică: Catehet, CLuj-Napoca
      • Universitatea Babeș-Bolyai, Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, Specializarea Pedagogia Învățământului Primar și Preșcolar, Cluj-Napoca

      Lucrez din anul 1993 în învățământ ca educatoare (2 ani), învățătoare (2 ani), profesor religie reformată (2 ani), apoi iar ca educatoare (8 ani).

      Activitatea grădiniței noastre o concepem în așa fel încât să favorizeze educația copilului preșcolar. Factorii pozitivi implicați în educația copilului sunt rezultatul cooperării cadrelor didactice si nedidactice, rezultat susținut zi de zi cu scopul formării unui climat favorabil in unitatea noastră. Promovăm cu pricepere si dăruire, cu fantezie si colaborare o educație pentru calitate, având in vedere dezvoltarea integrată a copilului. Colaborăm cu cadrele nedidactice, cu părinții copiilor preșcolari, cu instituții în cadrul programelor extracurriculare, cu profesori de limba engleză și educație fizică (dezvoltarea motricității) pentru a forma preșcolari motivați și responsabili, încrezători în talentele proprii și creativi, cu atitudini pozitive față de lume, cu cunoștințe și capacități dobândite în vederea integrării în viața socială.

      MOTTO:
      ”A fi bun este un lucru nobil, a învăța pe alții să fie buni este și mai nobil” Mark Twain. – Am acceptat ideea că noi, educatoarele educăm inima și mintea fiecarui copil aflat în grija noastră.”